در عصر حاضر با انفجار و آلودگی اطلاعات در عرصه های مختلف، اهمیت جایگاه رسانههای اصیل و آگاهی رسانی صحیح بیش از پیش بوده و بر کسی پوشیده نیست. بیشک خبرنگاران به عنوان نمایندگان رسانهها با قلم وزین و مسئولیتشناسی حرفهای خود در به ثمر نشستن خیرهای بزرگ، تأثیری انکار ناپذیر دارند. آشکار است که دستیابی به «رقابت» در همه ابعاد اقتصادی و منافع عمومی افراد جامعه، تأثیراتی بیبدیل خواهد داشت.
رییس جمهور در حکمی دکتر سید محمد رضا سید نورانی را به عنوان رییس جدید شورا و مرکز ملی رقابت منصوب کردند.
گفتنی است دکتر محمدرضا سیدنورانی، اقتصاددان و عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی در کنار یک اقتصاددان دیگر جدیترین گزینههای دولت برای ریاست شورای رقابت هستند اما اعلام رسمی اسامی رئیس و اعضای جدید شورای رقابت تا تعیین نهایی رئیس شورا و بازگشت رئیسجمهور از قطر به تعویق خواهد افتاد. نورانی در گفتوگو با «نود اقتصادی» تلویحا این خبر و حضور خود بعنوان گزینه اصلی ریاست شورای رقابت را تأیید کرده است.
رئیس شورای رقابت میگوید: با وجود سهم دولت در خودروسازی ها، اما نفوذ بالایی در مدیریت آنها دارد. ۳ عضو هیئت مدیره در خودروسازی و مدیر عامل آن را تعیین میکند که برخلاف روال عادی سهامداری است.