منو

اخبار

در عصر حاضر با انفجار و آلودگی اطلاعات در عرصه های مختلف، اهمیت جایگاه رسانه‌های اصیل و آگاهی رسانی صحیح بیش از پیش بوده و بر کسی پوشیده نیست. بی‌شک خبرنگاران به عنوان نمایندگان رسانه‌ها با قلم وزین و مسئولیت‌شناسی حرفه‌ای خود در به ثمر نشستن خیرهای بزرگ، تأثیری انکار ناپذیر دارند. آشکار است که دستیابی به «رقابت» در همه ابعاد اقتصادی و منافع عمومی افراد جامعه، تأثیراتی بی‌بدیل خواهد داشت.



شورای رقابت در دوره سوم، با آگاهی از رسالت و اهداف ذاتی خود و ضمن آنکه به جایگاه رفیع رسانه ارج می‌نهد، با حرکت فعالانه و مؤثر در به ثمر نشستن اهدافش در تسهیل رقابت و منع انحصار، به دور از حواشی و با تکیه بر آگاهی و فهم درست از جایگاه قانونی خود، تلاش می‌کند در سکوتی انتخابی و با نگاهی نتیجه‌گرا اهداف عالی خود را پی گرفته و در راه رشد اقتصادی و ایجاد رقابت در اقتصاد کشور، گام‌هایی مؤثر بردارد.


اینجانب ضمن تسلیت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی و شهادت حضرت امام حسین (ع)، از زحمات خبرنگاران محترم در راه اطلاع رسانی صحیح و مناسب در عرصه‌های مختلف، بخصوص بخش اقتصادی، تجلیل نموده و 17 مرداد ماه، روز خبرنگار را صمیمانه به تمامی تلاش‌گران این عرصه تبریک می‌گویم و امیدوارم همواره در صحنه خردورزی و آگاهی‌بخشی صادقانه و منصفانه، گام‌هایی مؤثر و یکتا بردارید. شورا و مرکز ملی رقابت با تمام قوا و نیروی تخصصی خود در راه پیشبرد اهداف و عمل به وظایف خود در تلاش است و امید دارد با تکیه بر این تلاش‌گری، صاحب نتایجی عالی‌تر از پیش شود.
ومن الله توفیق
سید محمد رضا سید نورانی


منبع:روابط عمومی مرکز ملی رقابت
مورخ 17 مرداد 1401