منو

اخبار

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن يَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا


از مومنان مردانی هستند کـه بـه پیمانی کـه با خدا بسته بودند وفا کردند بعضی بر سر پیمان خویش جان باختند و بعضی چشم بـه راهند و پیمان خود را دگرگون نکرده ‏اند (سوره احزاب ؛ آیه 23)


26 مرداد ماه، بیست و هفتمین سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان به میهن اسلامی را گرامی داشته و حضور آزادگان عزیز و مردم ایران تبریک می‌گوییم. آزادگان دلاور، با ایستادگی و بردباری نشان دادند که انسانیت، شرف، غیرت و عزت ایرانی بر دشمنان پیروز است. آنها به زیبایی تصویرگر مقاومت و پشتیبانی از ارزش‌های امام و انقلاب اسلامی بودند و رشادت‌های آنان فراموش نشدنی است.



اما نیک بنگریم، مفهوم آزادگی، گستردگی و ژرفای بسیاری دارد. در حال حاضر می‌توان آن را به مقاومت و تاب‌آوری در مقابل مشکلات اقتصادی ناشی از انواع تحریم‌ها و تبعات گسترده ناشی از آن در کشور، تعبیر کرد. حق طلبی، عزت‌خواهی و ظلم‌ناپذیری تنها مربوط به دوران جنگ تحمیلی و اسارت‌های ناشی از آن نیست، با کوشش و تلاش مستمر علمی و عملی و ایفای نقش مطلوب در تمامی عرصه‌ها، همگی افراد می‌توانند ادامه دهنده راه آزادگان دلاور و غیور باشند.



مورخ 25 مرداد 1401
روابط عمومی مرکز ملی رقابت