منو

مصوبات جلسات

جلسه ششصد و سی و هشتم شورای رقابت مورخ 1402/11/03 برگزار شد.

موضوع اول: شکایت آقای سعید میرعباسی از شرکت ایده گزین ارتباطات روماک (اسنپ) مبنی بر "گواهی خلاف واقع و عدم اثبات آن"

در خصوص شکایت آقای سعید میرعباسی به طرفیت شرکت ایده گزین ارتباطات روماک (اسنپ) طی شکوائیه شماره ثبتی 8542-02-17-و مورخ 1402/10/27 مبنی بر"گواهی خلاف واقع و عدم اثبات آن"، با عنایت به مفاد شکایت تقدیمی و محتویات پرونده و نظر به این که موضوع شکایت شاکی قابل انطباق با هیچ کدام از مواد فصل نهم قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی (مرتبط با وظایف و اختیارات شورای رقابت) نمی‌باشد؛ اعضای شورای رقابت به اتفاق آراء حاضرین در جلسه رسیدگی، تصمیم خود را مبنی بر قابل رسیدگی نبودن موضوع در شورای رقابت و رد شکایت مطروحه، صادر و اعلام می‌نماید. تصمیم صادره حضوری و ظرف مهلت 20 روز از تاریخ ابلاغ قابل اعتراض در هیأت تجدیدنظر موضوع ماده 64 قانون اجرای سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی می‌باشد.

موضوع دوم: شکایت خانم الهام معصومی از اسنپ دکتر مبنی بر"عدم صدور فاکتور ویزیت آنلاین پزشک"

در خصوص شکایت خانم الهام معصومی به طرفیت اسنپ دکتر طی شکوائیه شماره ثبتی 8639-02-17-و مورخ 1402/10/30مبنی بر "عدم صدور فاکتور ویزیت آنلاین پزشک"، با عنایت به مفاد شکایت تقدیمی و محتویات پرونده و نظر به این که موضوع شکایت شاکی قابل انطباق با هیچ کدام از مواد فصل نهم قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی (مرتبط با وظایف و اختیارات شورای رقابت) نمی‌باشد؛ اعضای شورای رقابت به اتفاق آراء حاضرین در جلسه رسیدگی، تصمیم خود را مبنی بر قابل رسیدگی نبودن موضوع در شورای رقابت و رد شکایت مطروحه، صادر و اعلام می‌نماید. تصمیم صادره حضوری و ظرف مهلت 20 روز از تاریخ ابلاغ قابل اعتراض در هیأت تجدیدنظر موضوع ماده 64 قانون اجرای سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی می‌باشد.

موضوع سوم: شکایت خانم مژگان رحمانی از سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر " عدم صدور عضویت نظام دامپزشکی"

در خصوص شکایت خانم مژگان رحمانی به طرفیت سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران طی شکوائیه شماره ثبتی 7525-02-17-و مورخ 1402/09/06 با موضوع " عدم صدور عضویت نظام دامپزشکی"، اعضای شورای رقابت به اتفاق آراء با توجه به مفاد شکایت تقدیمی و به موجب ماده 27 قانون تاسیس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران مصوب 1376 که مقرر می دارد : "کلیه اتباع ایرانی فارغ التحصیل دوره های دکترای عمومی و تخصصی و سایر رده های حرفه دامپزشکی حق عضویت در سازمان را دارا هستند" و نظر به اینکه شاکیه دارای مدرک کارشناسی ارشد انگل شناسی دامپزشکی می باشد، حکم به الزام مشتکی عنه به پذیرش عضویت شاکی در سازمان مذکور و صدور شماره نظام دامپزشکی صادر و اعلام می نماید. بدیهی است این عضویت به معنای صدور مجوز کسب و کار نمی باشد. تصمیم صادره حضوری و ظرف مهلت 20 روز از تاریخ ابلاغ قابل اعتراض در هیأت تجدیدنظر موضوع ماده 64 قانون اجرای سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی می‌باشد.