منو

اخبار

پیش‌نشست سوم از سلسله پیش‌نشست های همایش سالانه بین المللی تنظیم گری و سیاستگذاری رقابت در ایران با میزبانی و طراحی مرکز توانمندسازی حاکمیت و جامعه جهاد دانشگاهی و با محوریت موضوع "تعارض منافع به مثابه چالش بنیادین توسعه رقابت" برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز ملی رقابت؛ در این نشست که با سخنرانی و ارائه محتوای احمد میدری، باقر انصاری، مصطفی رنجبر و زینب مرتضوی همراه بود، اساتید، صاحب‌نظران و کارشناسان اقتصادی و حقوقی، به بحث و بررسی در خصوص زوایای گسترده تأثیر تعارض منافع در توسعه رقابت پرداخته و راهکارهایی در خصوص کم اثر کردن ابعاد چالشی تعارض منافع در رشد اقتصادی و و بهره گیری مناسب از آن در جهت توسعه رقابت پرداختند.

بر اساس این گزارش؛ در این نشست، مقررات‌زدایی و ایجاد فرصت‌های برابر به عنوان یکی از راهکارهای حقوقی در جهت رفع تعارض منافع و افزایش رقابت برشمرده و توجه به آن ضروری دانسته شد.

گفتنی است: پیش‌نشست "تعارض منافع به مثابه چالش بنیادین توسعه رقابت" سومین پیش‌نشست از سری پیش‌نشست‌های همایش سالانه بین المللی تنظیم گری و سیاستگذاری رقابت در ایران می‌باشد که قرار است در 23 خرداد ماه سال جاری توسط مرکز ملی رقابت برگزار شود.


مورخ 17 اردیبهشت 1403
روابط عمومی مرکز ملی رقابت