منو

اخبار

دومین پیش‌نشست از سری پیش‌نشست های همایش سالانه بین المللی تنظیم گری و سیاستگذاری رقابت در ایران با موضوع «رقابت و انحصار در بازار خودرو» با همکاری دانشگاه امام صادق (ع) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز ملی رقابت، در این پیش‌نشست صاحب‌نظران و پژوهشگران صنعت خودرو، مهدی صادقانی شاهدانی، امیر‌احمد ذوالفقاری، میلاد بیگی، عبدالله توکلی لاریجانی و برزین جعفر‌تاش به ارائه سخنرانی و بحث و تبادل نظر در خصوص ابعاد مختلف انحصار و اشکال ایجاد رقابت در بازار خودروی ایران پرداختند.
این گزارش می افزاید؛ در این نشست تخصصی که با اقبال دانشجویان و علاقمندان حوزه رقابت همراه بود، راهکارهای متنوع و چالش های گوناگونی در صنعت خودرو مطرح شد که حاضران در این پیش نشست به بحث و بررسی در خصوص آن پرداختند که این مباحث و استنتاج ها می تواند چراغ راهی در مسیر تسهیل رقابت و رفع انحصار در بازار خودرو تلقی گردد.


گفتنی است: پیش‌نشست «مسأله رقابت و انحصار در بازار خودرو» دومین پیش‌نشست از سری پیش‌نشست‌های همایش سالانه بین المللی تنظیم گری و سیاستگذاری رقابت در ایران است که در 23 خرداد ماه سال جاری به همت مرکز ملی رقابت برگزار خواهد شد.


مورخ 10 اردیبهشت 1403
روابط عمومی مرکز ملی رقابت