منو

اخبار

نصیری‌اقدم، دبیر کمیته علمی اولین همایش سالانه بین‌المللی تنظیم‌گری و سیاست‌گذاری رقابت در ایران از برگزاری یکی دیگر از پیش‌نشست‌های همایش با موضوع تنظیم‌گری و توسعه رقابت در صنعت حمل و نقل ریلی خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی مرکز ملی رقابت این نشست که با همکاری انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته برگزار می‌گردد، نخستین پیش نشست رویداد مذکور است که در سال جاری برگزار خواهد شد.

 

نصیری‌اقدم با تأکید بر اهمیت این همایش، در خصوص پیش‌نشست‌های در حال برگزاری گفت: هدف اصلی از این پیش‌نشست‌ها ترویج موضوعات مرتبط با «تسهیل رقابت و منع انحصار» در اقتصاد کشور است. برگزاری این پیش نشست ها به ما اجازه می دهد با موضوعات مبتلا به در صنایع و بخش های مختلف و همچنین با دیدگاه های مختلفی که در هر موضوع وجود دارد آشنا شویم و با آمادگی بیشتر و محتوای غنی تر به استقبال رویداد بین المللی رقابت برویم.

 

وی افزود؛ ما در دبیرخانه همایش آمادگی داریم با مراکز مختلف دانشگاهی، اندیشه ورزی و سیاستگذاری نشست های مشترک برگزار کنیم و ابعاد مختلف موضوعات مربوط به رقابت، انحصار و تنظیم گری را واکاوی کنیم. در نشست پیش رو نیز با همکاری انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و اندیشکده ریل و پیشرفت به تحلیل ساختار صنعت حمل و نقل ریلی و تنظیم گری آن خواهیم پرداخت.

 

گفتنی است این پیش‌نشست‌ در روز چهارشنبه 29 فروردین سال جاری در ساعت 14 و در محل انجمن صنفی شرکت حمل و نقل ریلی به صورت مجازی و حضوری برگزاری می‌گردد. علاقه مندان به مباحث نشست می‌توانند محتوای نشست را از طریق لینک زیر به صورت برخط دنبال کنند.

 

برای مشاهده اینجا کلیک کنید

 

مورخ 27 فروردین 1403
روابط عمومی مرکز ملی رقابت