منو

اخبار

سید محمد رضا سید نورانی ریس شورا و مرکز ملی رقابت که برای شرکت در کنفرانس رقابت در آسیای میانه به آلماتی قزاقستان سفر کرده بود، در بازگشت از این سفر با اشاره به دستاوردهای این سفر ، از ظرفیت های قابل ملاحظه در تعاملات بین المللی مرکز ملی رقابت گفت.

به گزارش روابط عمومی مرکز ملی رقابت، نورانی با تاکید بر همکاری های نزدیک با کشورهای حوزه بریکس و سازمان همکاری های شانگ‌های افزود: این برای نخستین بار است که مرکز ملی رقابت اقدام به ایجاد شبکه گسترده ارتباطی نموده و در تعامل با دیگر کشورها، به تبادل تجربیات در این حوزه پرداخته است.
وی با اشاره به سخنرانی خود در خصوص ساختار ضد انحصاری مرکز ملی رقابت در این همایش از برگزاری جلسات متعدد جهت همکاری های آتی خبر داد و خاطرنشان کرد: با توجه به جوانی این ارتباطات مطمئنا با توجه به ریل گذاری درستی که صورت گرفته است می توان انتظار داشت که در سال های آتی شاهد تحولات گسترده و مثبتی در این حوزه خواهیم بود.


گفتنی است مرکز ملی رقابت از ابتدای دوره سوم شورا با نگاه ویژه به ارتباطات بین‌المللی، فعالیت‌های گسترده‌ای را با هدف تبادل تجارب بین‌المللی در حوزه رقابت آغاز کرده است.


مورخ 10 اردیبهشت 1403
روابط عمومی مرکز ملی رقابت