چاپ

دستور جلسه:

1-ادامه بررسی شکایت از دانشگاه علمی و کاربردی وزارت علوم ،تحقیقات  و فناوری در خصوص درخواست صدور مجوز تأسیس موسسه آموزش عالی آزاد تحت نظارت وزارت علوم،تحقیقات و فناوری
2- ادامه بررسی بازار محصولات پتروشیمی؛

دویست هشتاد و نهمین جلسه شورای رقابت مورخ1396/02/04 برگزار گردید. تصمیمات شورا به شرح ذیل است:

  1. پیرو دستور العمل تنظیم بازار پتروشیمی موضوع مصوبه 263 شورای رقابت مورخ 1395/06/29، کارگروه مربوطه در ادامه فعالیت خود مطابق با مصوبه شورا، با بررسی پیشنهادات واصله مبنی بر ضرورت اصلاح برخی مواد مصوبه موارد پیشنهادی خود را برای اصلاح دستورالعمل به شورای رقابت ارائه نمود.

شورا با دعوت از اعضای کارگروه و برخی شرکت های پتروشیمی که مشکلاتی را در اجرای دستورالعمل مطرح کرده بودند و استماع توضیحات کارشناسی مرکز ملی رقابت  در این جلسه بررسی موارد پیشنهادی کارگروه را ادامه داده و تصمیمات زیر را اتخاذ نمود:

  1. با توجه به انصراف آقای وحید دهقان در خصوص شکایت از ایران خودرو طی لایحه دفاعیه شماره 64/96/13 مورخ 1396/01/19؛ شورا با خروج این شکایت از بررسی مرکز ملی رقابت موافقت نمود.
  2. با توجه به اعلام عدم تمایل به رسیدگی شکایت آقای محمد یارمحمد از اداره اماکن نیروی انتظامی در امر صدور مجوز مغازه پنچر گیری، شورای رقابت با خروج این شکایت از دستور بررسی موافقت نمود.